Ремонтни услуги на Bosch за едри домакински уреди
Bosch налага същите високи стандарти за качество на сервизното обслужване, каквито има и за самите домакински уреди. С дългогодишен опит и голяма сервизна мрежа, сервизът за домакински уреди на Bosch е символ на надеждност, устойчивост и експертен опит. Нашите сервизни експерти ремонтират съдомиялни, перални, фурни, готварски плотове, хладилници, фризери или всеки друг голям домакински уред Bosch. Сервизните техници на Bosch ще дойдат директно във вашия дом, за да анализират евентуални повреди и да коригират всички неизправности на място. Освен това те ще доставят правилните резервни части, ако е необходимо, и ще предоставят експертиза, съвети и подкрепа, за да предотвратят проблеми в бъдеще.
Моля, разгледайте опциите за резервация, предлагани на тази страница, за да резервирате ремонт на вашия домакински уред Bosch.
Опции за ремонт:
Резервирайте посещение на техник онлайн
Можете да запишете час за ремонт на вашия домакински уред онлайн – бързо, лесно и денонощно. За да направите онлайн резервацията ще трябва да въведете номера на модела (E-Nr) на вашия уред. E-Nr. е необходим за подготовка на посещението на техника, напр. осигуряване на необходимите резервни части.
Как да намерите номера на вашия модел (E-Nr.)
Номерът на модела (E-Nr.) е изписан на табелката на Вашия уред. Състои се от три букви в началото, последвани от комбинация от цифри и букви. Номерата на моделите на Bosch винаги започват с три букви и винаги завършват с „/“ и две цифри като последни два знака.
За потребители на мобилни телефони: Направете снимка на вашата табелка
Ако използвате мобилния си телефон, можете да кликнете върху иконата на камерата в полето по-долу, след това да направете снимка на типовата табела и нашата система ще идентифицира E-Nr и ще прехвърли правилните данни.
Свържете се с горещата линия за обслужване на Домакински уреди Bosch , за да резервирате ремонт
Свържете се с горещата линия на Bosch, за да организирате посещение на техник. Сервизните експерти ще поискат някои данни за уреда и описание на проблема. Моля, въведете номера на модела (E-Nr) на своя уред. E-Nr. е необходим за подготовка на посещението на техника, напр. осигуряване на необходимите резервни части. Номерът на модела (E-Nr.) е изписан на табелката на Вашия уред. Състои се от три букви в началото, последвани от комбинация от цифри и букви. Номерата на моделите на Bosch винаги започват с три букви и винаги завършват с „/“ и две цифри като последни два знака.
Ако се нуждаете от помощ, за да намерите идентификационната табелка, моля, проверете търсачката на табелката по-долу.
Гореща линия на Домакински уреди Bosch
Позвънете на 0 700 20 817 и нашият екип за обслужване на клиенти на Bosch ще ви помогне с резервацията за посещение на техник.
Нашият кол център работи:
- От понеделник до петък: от 8:00 до 20:00
Моля, имайте предвид, че нашето приложение за онлайн резервации за организиране на посещението на техник е достъпно 24/7.
Решаване на проблеми, без да резервирате ремонт?
Някои проблеми с домакинските уреди на Bosch могат да бъдат отстранени без нужда от посещение на техник и нашият раздел за отстраняване на неизправности ще ви помогне да разрешите различни често срещани проблеми, които могат да възникнат с вашия домакински уред Bosch.
Посетете нашия раздел за отстраняване на неизправности, за да намерите отговори на често срещани въпроси и проблеми за вашия домакински уред Bosch.
Често задавани въпроси за ремонта
Нуждая ли се от ремонт или мога да реша проблема сам?
Винаги се препоръчва да проверявате раздела за онлайн самопомощ за да идентифицирате неизправностите и да прегледате често задаваните въпроси. Много дребни проблеми можете да разрешите сами, за да избегнете подаването на заявка за ремонт.
Ремонтирайте или купете нов уред: има ли смисъл от ремонт?
В зависимост от неизправността и възрастта и състоянието на вашия уред, нашият сервиз ще направи анализ и ще препоръча дали е подходящ ремонт. Ще ви дадем съвет какво е най-добре да направите. В повечето случаи ще бъде препоръчан ремонт, според това дали технически и икономически си струва. В крайна сметка, решението какво ще се случи с вашия уред е ваше.
Какви части се използват за ремонт?
Нашият сервиз използва само оригинални резервни части - не копия или части втора употреба. За да се подготвим по най-добрия начин, всички проблеми се анализират предварително от технически екип, за да се гарантира, че техникът е оборудван с резервните части за подмяна, които вероятно ще са необходими за завършване на ремонта.
Колко ще струва ремонта?
Ако вашият уред е обхванат от условията на двугодишната гаранция на производителя, ремонтът не се заплаща. В случай, че уредът не е покрит от гаранцията на производителя, можете да проверите справедливите и прозрачни цени за ремонт. Нашето обслужване на клиенти внимателно следи цените за ремонт, за да ви предложи възможно най-доброто съотношение цена/качество.
<local price info>
Какви данни са необходими за резервиране на ремонт?
За резервация на ремонт, сервизните експерти ще поискат някои данни за уреда и описание на проблема. Моля, въведете номера на модела (E-Nr) на своя уред. E-Nr. е необходим за подготовка на посещението на техника, напр. осигуряване на необходимите резервни части. Номерът на модела (E-Nr.) е изписан на табелката на Вашия уред. Състои се от три букви в началото, последвани от комбинация от цифри и букви. Номерата на моделите на Bosch винаги започват с три букви и винаги завършват с „/“ и две цифри като последните два знака. Ако се нуждаете от поддръжка, за да намерите идентификационната табелка, моля, проверете търсачката на табелката по-горе в приложението за онлайн резервации.
Как Bosch Home Appliances Service допринася за опазването на околната среда и на климата?
Bosch Home Appliances Service предлага най-добрата поддръжка за дълъг живот на продукта, като предоставя оригинални резервни части и услуги за ремонт. Тези услуги гарантират функционалността на вашия уред за дълъг период от време. Дългият живот на уреда допринася значително за опазването на околната среда и климата.