Относно ремонт на малки домакински уреди
Уважаеми клиенти,
С цел повишаване на клиентската удовлетвореност и качество на сервизното обслужване БСХ Домакински уреди България Ви информира, че в случай на рекламация в гаранционен срок на продукти от следните групи:
всички уреди за коса, ютии, уреди за масаж, кантари, миксери и блендери, тостери, кухненски ножове, цитрус преси, прахосмукачки
Клиентът трябва да изпрати уреда с куриерска компания Спиди до и за сметка на Централен сервиз само и единствено с Услуга Стандарт 505 /само за уреди в гаранционен срок/
гр. София
ул. Козлодуй 113
Сервиз Сотиров
Телефонът за изписване в товарителницата е 02 8334195.
Считайте го за свършено!
Услуги и мoнтаж на домакински уреди се извършват за София - София област и Пловдив - Пловдив област. За да направите заявка, можете да се свържете с нашия център за обслужване на клиенти на телефон 0700 20 817.
Запишете си посещение от ремонтен специалист на Bosch онлайн.
Записването на посещение от сервизен техник денонощно онлайн и по телефона е най-удобният и надежден начин за максимално бързо разрешаване на технически проблем. Услугата за записване за ремонт ви позволява подробно да опишете повредата на уреда. А записването на час за посещение на сервизен техник е още по-лесно, ако сте регистрирани в MyBosch.
С радост ще ви обслужим и лично, разбира се.
Свързването с ремонтните специалисти на Bosch е лесно.
Нуждая ли се от ремонт или мога да реша проблема сам?
Винаги се препоръчва да проверявате раздела за онлайн самопомощ за да идентифицирате неизправностите и да прегледате често задаваните въпроси. Много дребни проблеми можете да разрешите сами, за да избегнете заявка за ремонт.
Ремонтирайте или купете нов уред: има ли смисъл от ремонт?
В зависимост от неизправността и възрастта и състоянието на вашия уред, нашият сервиз ще направи анализ и ще препоръча дали е подходящ ремонт. Ще ви дадем съвет какво е най-добре да направите. В повечето случаи ще бъде препоръчан ремонт, според това дали технически и икономически си струва. В крайна сметка, решението какво ще се случи с вашия уред е ваше.
Какви части се използват за ремонт?
Нашият сервиз използва само оригинални резервни части - не копия или части втора употреба. За да се подготвим по най-добрия начин, всички проблеми се анализират предварително от технически екип, за да се гарантира, че техникът е оборудван с резервните части за подмяна, които вероятно ще са необходими за извършване на ремонта.
Колко ще струва ремонта?
Ако вашият уред е обхванат от условията на двугодишната гаранция на производителя Bosch, ремонтът не се заплаща. В случай, че уредът не е покрит от гаранцията на производителя, можете да проверите справедливите и прозрачни цени за ремонт. Нашият екип за обслужване на клиенти внимателно следи цените за ремонт, за да ви предложи възможно най-доброто съотношение цена/качество.