Две престижни PR награди за кампанията „Живей устойчиво“ 2023 на Домакински уреди Bosch
Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА) връчи годишните си награди BAPRA Bright Awards 2024 за ПР постижения. В конкурса участваха 138 комуникационни кампании реализирани от водещите PR агенции в България, които получиха признание в 17 конкурсни категории на тържествена церемония на 3 април 2024 г в София.
Кампанията "Живей устойчиво" на домакински уреди Bosch спечели първо място в категория „ESG“ (Environmental, social, and governance), като се пребори с конкуренцията на още четири проекта на големи брандове като Лидъл, Кауфланд, БТВ и Девин.
В категория "Корпоративни комуникации" тази изключителна кампания бе наградена с бронз, след като бе отличена от 8 значими проекта.
Комуникационната кампания „Живей устойчиво“ на Домакински уреди Bosch бе реализирана с агенция PR Play в периода март - ноември 2023 г.. Тя имаше за цел да насочи общественото внимание към устойчивия начин на живот у дома, възможностите това да се случи в ежедневието на хората с грижа към околната среда и с използването на оптимално количество ресурси.
Чрез различни активности кампанията засегна широк кръг проблеми свързани с устойчивостта, като оптималното използване на ресурси в домакинството, рециклирането на електродомакински уреди, както и все по-сериозният проблем с изхвърлянето на храна. Паралелно с това Bosch представи и своите отговорности и постижения свързани с устойчивото производство, както и възможностите за по-устойчив живот у дома чрез домакинските уреди в енергиен клас А.
Пълното разгръщане на комуникационни послания, свързани с тези аспекти на устойчивостта, бяха представени широко чрез смесица от конвенционални комуникационни подходи, както и по нестандартен начин чрез езика на изкуството. Специално за кампанията бе създадена арт инсталация експонирана на ключови места в София, Пловдив и търговски вериги за продажба на техника, с която бяха представени посланията на марката. Интересният и провокативен начин на интеракция с хората провокира още по-голямото популяризиране на инсталацията. Това отличи кампанията сред множеството такива с насоченост към устойчивостта, не само с всеобхватността на засегнатите проблеми, но и с начина по който бяха комуникирани, като открои бранда сред своите конкуренти.
И тази година БСХ Домакински уреди България продължава да комуникира значимостта на устойчивия начин на живот паралелно с темата за здравословното хранене. От 9-ти до 12 май компанията ще участва във Фестивала на светлините LUNAR, едно от най-атрактивните културни събития, преобразяващо София в галерия под открито небе. Специалното видео мапинг шоу „Натисни бутона“, което е създадено от българското студио за визуални ефекти MP-STUDIO, ще провокира зрителите , да открият неподозиран забавен свят на пл. „Славейков“ 11.