Наличността на дистанционната диагностика зависи от уреда и страната. За да проверите дали дистанционната диагностика е налична за Вашия домакински уред, отидете в раздела "Дистанционна диагностика" в приложението Home Connect. Просто отидете на "Сервиз" > "Диагностика и помощ" > "Диагностика" и изберете уреда, който се нуждае от поддръжка. Другата опция е да се обадите на службата за обслужване на клиенти. Съобщете им съответния номер на модела и те могат да определят, дали дистанционната диагностика е налична за Вашия домакински уред.
Ако случайно срещнете проблем с уред на Bosch, просто се обадете на горещата линия за обслужване на клиенти, показана в приложението, и си уговорете среща за дистанционна диагностика на Вашия свързан уред. С Ваше съгласие, службата за обслужване на клиенти на Bosch ще екранира дистанционно Вашия уред, ще локализира проблема и ще Ви даде ясен съвет. В случай че проблемът не може да бъде решен по този начин, сервизен техник на Bosch ще получи задача да дойде в дома Ви, оборудван с необходимите части, и да се погрижи за отстраняване на проблема.