Обща информация

Какво е SingleKey ID?

SingleKey ID е платформа за самоличност, която ви позволява да осъществявате достъп до определени приложения и уебсайтове от различни марки с едно потребителско име и парола. SingleKey ID няма достъп до каквато и да е лична информация, запазена във вашите акаунти за конкретни партньори.

Защо трябва да използвам SingleKey ID?

Наличието на SingleKey ID ви позволява да влизате в определени приложения и уебсайтове от Bosch и неговите партньорски марки с едно потребителско име и парола. С други думи, той ви дава безпроблемен достъп до определени области след логване, като онлайн услуги, приложения, устройства и информация за продукти и гаранции.

Какво трябва да знам, когато създавам SingleKey ID?

Ако вече имате акаунт в MyBosch или друга партньорска марка, която използва SingleKey ID, не забравяйте да използвате същия имейл адрес, когато създавате своя SingleKey ID. Нуждаете се от съдействие?

Трябва ли да създам нов акаунт с всяка марка партньор?

Можете да използвате вашия SingleKey ID, за да влезете в уебсайтове на Bosch и приложения на Bosch, както и в уебсайтове и приложения на партньорски марки. Профилът ви при всеки партньор става активен едва след като влезете за първи път в уебсайта или в приложението им с вашия SingleKey ID. Не е необходимо да създавате отделен акаунт за всеки партньор. Въпреки това може да се наложи да предоставите допълнителна информация във вашия профил на някои партньори, за да използвате определени услуги или приложения.

Използвах различни имейл адреси, за да създам акаунти в различни партньорски марки. Как да създам SingleKey ID?

След като се регистрирате за SingleKey ID, ще бъдете попитани дали имате профил в Bosch или друга партьорска марка. Отговорете с Да и когато бъдете попитани, въведете имейл адреса, свързан със стария акаунт. След това ще получите имейл с линк за потвърждение. Кликнете върху този линк за да обедините вашия стар профил в Bosch или друг партньор с вашия SingleKey ID профил.

Мога ли да използвам своя SingleKey ID офлайн?

Не, необходима е интернет връзка, за да влезете с вашия SingleKey ID.

Къде мога да използвам своя SingleKey ID?

Можете да намерите преглед на марките, които поддържат SingleKey ID тук.

Кои функции се предоставят от SingleKey ID? Кои са предоставени от партньори?

SingleKey ID е изключително платформа за идентичност, която ви позволява да влизате в уебсайтове и приложения на много различни марки, с един набор от идентификационни данни за вход. Всички други функции, съдържание, услуги и т.н. се предоставят от участващите марки и може да се различават в зависимост от наличността и местоположението.

Каква е връзката между SingleKey ID и партньорските марки?

SingleKey ID е услуга, използвана от потребителите за достъп до онлайн съдържание и услуги, предоставяни от партньорски марки. За повече информация, моля, вижте правила и условия..

Мога ли да използвам своя SingleKey ID за приложението Home Connect?

Да, вашият SingleKey ID може да се използва за влизане в приложението Home Connect. За да използвате определени функции на приложението Home Connect, първо трябва да сдвоите съвместимите си интелигентни уреди с приложението.

Всички оферти и групи продукти на партньорите ли използват SingleKey ID?

Не е задължително. Възможно е някои партньорски уебсайтове, приложения, онлайн магазини и услуги да не използват или все още да не използват SingleKey ID.

Профили и настройки

Как да създам SingleKey ID?

1. Създайте акаунт, като щракнете тук..

2. Въведете своя имейл адрес, задайте парола и лична информация. След това ще получите имейл с връзка за активиране.

3. Щракнете върху линка за активиране в имейла, за да активирате своя SingleKey ID. Направете го същия ден или линкът ще изтече.

4. Завършете процеса, като влезете с вашите идентификационни данни за SingleKey ID (имейл адрес и парола).

5. Ще бъдете пренасочени към приложението или уебсайта, от които първоначално сте дошли.

Как мога да изтрия своя SingleKey ID? Какво се случва с моите данни, съхранени в SingleKey ID, Bosch и партньорските марки, когато ги изтрия?

Можете да изтриете своя SingleKey ID тук. С изтриването на вашия SingleKey ID, заявка за изтриване на вашия акаунт се изпраща до Bosch и всички партньорски марки, до които сте осъществили достъп с вашия SingleKey ID. Това може да доведе до загуба на данните във всичките ви свързани акаунти. В зависимост от приложението или уебсайта, това може да включва документи като гаранционни сертификати и фактури, както и рутинни процедури за интелигентен дом или данни от историята на интелигентните устройства.

Преди да изтриете своя SingleKey ID, моля, архивирайте или изтеглете цялата информация, която искате да запазите.

Как мога да променя или нулирам паролата си?

Влезте в Уебсайта SingleKey ID. Сега отидете в секцията "Моят профил" и кликнете върху "Промяна на паролата".

Как мога да променя личната си информация?

Влезте в Уебсайта SingleKey ID. Сега отидете в секцията "Моят профил", където можете да промените личната си информация. Част от вашата информация може да бъде хоствана от партньор и достъпна само през съответния партньорски уебсайт или приложение.

Как мога да променя своя имейл адрес?

Влезте в Уебсайта SingleKey ID. Сега отидете в секцията "Моят профил" и кликнете върху "Промяна на имейл адреса".

Мога ли да разделя своя SingleKey ID за бизнес и за лична употреба?

Понастоящем ще трябва да създадете два различни SingleKey ID, всеки с различен имейл адрес, ако искате един за бизнес и един за лична употреба.

Отстраняване на неизправности

Забравих паролата си.

Отидете на Страница за влизане със SingleKey ID и изберете "Забравена парола".

Не мога да вляза със своя SingleKey ID.

Моля, проверете отново следното:

  • Уверете се, че сте въвели правилно имейл адреса и паролата си.
  • Проверете интернет връзката си. На мобилно устройство се нуждаете от интернет връзка с поне две сигнални ленти и EDGE връзка (маркирана с "E" на лентата за приемане).
  • Нулирайте паролата си като последна опция.
Не получих имейл за потвърждение, след като създадох своя SingleKey ID.
  • Изчакайте поне 15 минути, за да дадете достатъчно време на нашата система, за да изпрати имейл за потвърждение.
  • Проверете интернет връзката си. На мобилно устройство се нуждаете от интернет връзка с поне две сигнални ленти и EDGE връзка (маркирана с "E" на лентата за приемане).
  • Проверете входящата кутия на пощата си, чийто имейл адрес сте въвели за нови съобщения. Не забравяйте да проверите вашата СПАМ или "неизвестна" папка.
Не знам кой имейл адрес използвах за моя акаунт в MyBosch.

Преди стартирането на SingleKey ID, вие сте получили имейл от MyBosch или партньорска марка, обявяващ промяната. Имейл адресът, на който е изпратен този имейл, съответства на вашия партньорски акаунт. За да сте сигурни, че имате достъп до вашата информация във вашия партньорски акаунт/и в бъдеще, моля, използвайте същия имейл адрес, за да създадете своя SingleKey ID. Ако не сте получили имейл с обявяване на промяната или сте го изтрили, моля, свържете се с Обслужване на клиенти на Bosch или със съответната партньорска марка.

Правна информация и поверителност

Къде се съхранява личната ми информация и как е защитена?

Вашата лична информация за SingleKey ID се съхранява на защитени сървъри в Европа. SingleKey ID не съхранява лична информация, събирана и използвана от партньорски уебсайтове, приложения, продукти и услуги. Ако имате въпроси относно съхранението и сигурността на тези данни, моля, свържете се със съответния партньор.

Моята лична информация защитена ли е със SingleKey ID?

Вашите данни се съхраняват защитени в съответствие с високи регулаторни стандарти. SingleKey ID е напълно съвместим с Европейския общ регламент за защита на данните (GDPR). За повече информация вижте нашата политика за защита на личните данни.

Къде мога да видя каква лична информация SingleKey ID е съхранил за мен?

Можете да управлявате личната информация, съхранявана от SingleKey ID тук.

Въпреки това, SingleKey ID основно хоства данни, свързани с вашата цифрова самоличност. За достъп и управление на данните, съхранявани от партньори, които използват SingleKey ID, посетете съответния уебсайт на партньора или се свържете с канала за поддръжка на партньора.

Всички партньори имат ли достъп до личната ми информация?

Личната информация във вашите партньорски акаунти няма да бъде прехвърляна или споделяна между партньорите на SingleKey ID. SingleKey ID ексклузивно предоставя на потребителите достъп до уебсайтове, приложения и услуги на Bosch и партньорски марки. SingleKey ID споделя вашата лична информация с партньор само след като влезете при този партньор за първи път.

Ще бъдат ли прехвърлени моите бизнес данни към SingleKey ID?

Не, информацията, съхранявана във вашите партньорски акаунти (включително бизнес данни), няма да бъде прехвърлена към SingleKey ID. SingleKey ID ви позволява да влезете и да получите достъп до вашия акаунт в Bosch и партньорски марки. Той не съхранява никаква информация във вашите съответни акаунти, включително бизнес данни, събрани от партньора. За да получите достъп до вашите бизнес данни, влезте в съответните акаунти на партньора, като използвате SingleKey ID.

MyBosch

Безплатна регистрация и много предимства за Вас!

Сервиз

Първокласно обслужване – преди и след покупката.

Пон.- пет. от 08:00 до 20:00 0 700 20 817

Изберете Bosch

Открийте качеството, съвършенството и надеждността.

Магазини

Открийте търговец близо до Вас!