Изберете някое от подменютата тук за съдействие от Домакински уреди Bosch.

Home Connect: Получете дистанционна поддръжка от техник.
Ако имате интелигентен домашен уред, свързан с приложението Home Connect, можете да се възползвате от нашата ексклузивна услуга за дистанционна диагностика. Тя е в състояние бързо да разреши незначителни проблеми от разстояние или да диагностицира предварително проблем, така че техникът на Bosch да донесе необходимите резервни части при посещението за ремонт.
Свържете се с Обслужване на клиенти на 0 700 20 817.
Нашият екип е на разположение в следните часове:
- От понеделник до петък: от 8:00 до 20:00 часа

Преди да се свържете с обслужване на клиенти.
С цел по-добро обслужване от нашият екип за обслужване на клиенти, моля, направете следното, преди да се обадите:
- Проверете дали вашият уред поддържа дистанционна диагностика и дали е сдвоен с приложението Home Connect.
- Проверете отново дали вашият уред е включен в контакта.
- Уверете се, че имате Wi-Fi връзка по време на разговора си.
- Намерете Е-номера на продукта.
Професионален съвет: За да намерите E-номера на сдвоен продукт, отидете на "Подробности за продукта" в приложението Home Connect. Там можете също да проверите дали вашият продукт е съвместим с дистанционна диагностика.