Изберете някое от подменютата тук за съдействие от Домакински уреди Bosch.

Илюстрация на свързване на смартфон чрез рутер към пералня на Bosch за отдалечен достъп

Home Connect: Получете дистанционна поддръжка от техник.

Ако имате интелигентен домашен уред, свързан с приложението Home Connect, можете да се възползвате от нашата ексклузивна услуга за дистанционна диагностика. Тя е в състояние бързо да разреши незначителни проблеми от разстояние или да диагностицира предварително проблем, така че техникът на Bosch да донесе необходимите резервни части при посещението за ремонт.

Свържете се с Обслужване на клиенти на 0 700 20 817.

Нашият екип е на разположение в следните часове:

  • От понеделник до петък: от 8:00 до 20:00 часа

Смартфон, отворен на приложението Home Connect в модерна кухня с различни домакински уреди на Bosch.

Преди да се свържете с обслужване на клиенти.

С цел по-добро обслужване от нашият екип за обслужване на клиенти, моля, направете следното, преди да се обадите:

  • Проверете дали вашият уред поддържа дистанционна диагностика и дали е сдвоен с приложението Home Connect.
  • Проверете отново дали вашият уред е включен в контакта.
  • Уверете се, че имате Wi-Fi връзка по време на разговора си.
  • Намерете Е-номера на продукта.

Професионален съвет: За да намерите E-номера на сдвоен продукт, отидете на "Подробности за продукта" в приложението Home Connect. Там можете също да проверите дали вашият продукт е съвместим с дистанционна диагностика.

Имате нужда от помощ за сдвояване на вашия уред?

За да се възползвате от дистанционната диагностика и други страхотни функции, вашият интелигентен уред трябва да бъде сдвоен с приложението Home Connect (iOS/ Android).

  • Въведете E-номера на вашия уред по-долу.
  • Сканирайте QR кода или щракнете върху бутона и следвайте стъпките в приложението.

Preview
Полето Е-номер е задължително!
Моля, коригирайте въведените данни
[global.common.msg.errorminlength]
The E-Nr. that you entered has not been recognised. Please re-check the E-Nr. and try again.
[global.common.msg.errorbadinput]
Номерът на модела (E-Nr) не може да бъде разпознат. Моля, проверете формата на качения файл. Разрешени са само PNG и JPG.
Появи се технически проблем. Моля, опитайте отново или въведете ръчно E-Nr.

Обратна връзка

Съобщения за безопасност

Свържете се с нас по телефон или онлайн
Помощта е на една крачка разстояние

Запишете си дата и час за посещение в удобно за вас време.

Сервизно обслужване

Изключително обслужване – преди и след покупката.

Oтговори на често задавани въпроси

Защото много от малките смущения в работата на уреда можете да отстраните лесно и сами.