Новите домакински уреди на Bosch с функция Home Connect разкриват пред дома ви изцяло нови възможности. Вече можете да контролирате и наблюдавате уредите дистанционно и удобно през смартфон или таблет, а това значително улеснява ежедневието ви, като разбира се ви помага да постигате перфектни резултати.

Кога ще мога да купувам от търговците уреди с функцията Home Connect?

Първите съдомиялни и фурни с функция Home Connect на Bosch и Siemens се предлагат в търговската мрежа от декември 2014 г. Други домакински уреди от категориите перални машина, сушилни и хладилници се предлагат от 2015 г. През пролетта на 2016 г. започва предлагането на автомати за кафе, а в края на 2016 г. излизат и готварските плотове и аспиратори с функция Home Connect.

Мога ли да оборудвам настоящите си уреди с Home Connect?

Не. Актуализирането или модернизирането е трудно поради следните причини: решение, монтирано на по-късен етап, никога не е така оптимално, както решението, планирано при стартиране на производството, а освен това е и значително по-скъпо. Освен това домакинските уреди са предмет на специални мерки за сигурност, които трябва да се прилагат и проверяват дори при подмяна на електронно оборудване на място.

Могат ли да се интегрират елементи като осветление или отопление в системата на Home Connect?

Това не е част от нашия план и засега усилията ни са насочени само към интегриране на домакински уреди от нашите марки в едно общо приложение. Въпреки това сме отворени за нови предложения, което значи, че оборудването ни и цялата система Home Connect могат да се интегрират в други системи за домашна автоматизация. Интегрирането на термостати и детектори за дим е първата стъпка в правилната посока. Освен това Home Connect работи по разработването на Software Development Kit (SDK), който ще улесни партньорите при свързването към нашата система.

Има ли достъп до уредите от различни устройства едновременно?

Да, възможен е достъпът до домакинските уреди от различни мобилни устройства. Да, възможен е достъпът до домакинските уреди от различни мобилни устройства. Първият, който се свърже с домакинския уред, се начира „Супер потребител“ и има определени права, може, например, да отстранява други потребители от приложението. Най-общо казано, има приоритет за директен контрол на уреда.

Има ли минимални изисквания към моя Wi-Fi рутер?

Системата Home Connect работи с всички стандартни Wi-Fi рутери на пазара, както и с всички обичайни смарт устройства (смартфон, таблет). От съображения за сигурност Wi-Fi мрежите трябва да са шифровани (шифроване тип WPA или WPA2). Ако вашата Wi-Fi мрежа не е шифрована, няма да можете да регистрирате уреда си. Така използването на Home Connect е лесно и възможно най-безопасно за потребителя.

А как стои въпросът за защитата и сигурността на данните?

За Home Connect сме създали и внедрили концепция за цялостна защита. Тя включва и редовни проверки на системата срещу професионални хакери. Използваме най-новите технологии за шифроване, а системата надлежно се проверява от независими експерти. Приложението Home Connect е носител на наградата на TÜV-TRUST-IT с етикет „Сигурно приложение“. Този етикет включва шифроване и защита на данните в съответствие с федералния закон за защита на данните, както и спазване на вътрешни и външни правила за съответствие.

С какво се отличава концепцията за защита на Home Connect?

Концепцията за защита на Home Connect включва редица мерки, които се използват за специфични компонени на системата Home Connect (домакински уред, приложение, комуникационен модул, сървър на Home Connect и др.), както и нейните интерфейси: обменът на данни се базира на протокола Home Connect. На сървъра на Home Connect се съхраняват само важни данни. По принцип данните от използването на уредите с функцията Home Connect не се смесват с данните от регистрацията в приложението Home Connect. По този начин се повишава сигурността на данните на потребителите. Комуникацията е възможна също само през шифровани мрежи; сертификатите за сигурност, защитната стена на сървъра и защитата с парола на приложението Home Connect осигуряват допълнителна безопасност.

Мога ли да предотвратя изпращането на данни от уреда?

Някои функции зависят от това, че уредът е свързан към сървъра. Но Вие, разбира се, можете да изберете дали да използвате допълнителните функции, които уредите в мрежа Ви предлагат. Уредите изпращат и получават данни само ако изрично искате това, като имате възможност да ги контролирате.

Мога ли да изтрия данните си? Мога ли да съм сигурен, че данните са напълно изтрити?

Да, можете да сте сигурни, че данните са напълно изтрити. Възможно е да се възстановят фабричните настройки на уреда. По този начин мрежовите настройки и профилите са отделени от уреда. Можете да изтриете профила си в Home Connect по всяко време през приложението, като щракнете върху бутона за настройките. Ако искате да изтриете данни за вход от сървъра на Home Connect, трябва само да позвъните в Обслужване на Home Connect. По принцип всички данни относно потреблението Ви се изтриват автоматично след 10 дни.

Ще има ли и LAN интерфейс за уредите?

Не, не се предвижда използване на LAN връзка, защото Home Connect използва Wi-Fi за обмен на данни. Би било много сложно да се монтира LAN кабел за всеки уред. Решихме да използваме Wi-Fi технология, защото тя е на разположение в почти всяко домакинство и прави възможна директната комуникация между мобилните устройства и домакинските уреди.

Какво оборудване е необходимо за използване на функцията Home Connect?

Освен уреда Ви с функция за Home Connect, смарт устройство с приложение Home Connect и Wi-Fi рутер, не е необходимо друго оборудване.

Домакинският ми уред има слаб Wi-Fi сигнал, защото разстоянието до моя Wi-Fi рутер е твърде голямо. Това означава ли, че не мога да използвам Home Connect?

Тук има различни опции. Възможно е да разширите обхвата на мрежата с удължител на обхвата. Ако удължителят на обхвата е поставен между домакинския уред и рутера, безжичното приемане на интернет трябва за секунди да се пренесе до уреда без проблем. Друга опция е да използвате Powerline адаптер за включване на домакинския уред в интернет. Можете да влезете директно в интернет с уреда, включен в мрежата, и да го контролирате по този начин. Нашият екип за обслужване на клиенти с удоволствие ще Ви съдейства и в двата случая и ще Ви помогне, ако имате нужда от някакъв хардуер.

Как мога да разбера дали мрежата ми подава сигнал до мястото, където се намира уредът?

Има приложения като Wi-Fi Analyser, които можете да използвате, за да проверите силата на сигнала при уреда. Можете да използвате мобилния си телефон или таблет, за да проверите силата на сигнала при уреда.

Колко струва приложението и откъде мога да го изтегля?

Приложението е безплатно и може да се изтегли от Apple App Store или Google Play Store.

Ще получа ли и указания на хартия за моите уреди Bosch с Home Connect?

Да. Указанията на хартия се предоставят при доставка на уреда. Въпреки това, дигиталното ръководство на потребителя създава добавена стойност за потребителя, тъй като функциите на домакинските уреди са по-лесно разбираеми.

MyBosch

Безплатна регистрация и много предимства за Вас!

Сервиз

Първокласно обслужване – преди и след покупката.

Пон.- пет. от 08:00 до 20:00 0 700 20 817

Изберете Bosch

Открийте качеството, съвършенството и надеждността.

Магазини

Открийте търговец близо до Вас!